Bilder från Gotland del 5, Onsdag 5/8

Så, dags för onsdagens bilder. Onsdagen på Medeltidsveckan alltså ;p


Onsdagen är ju transadag.. Så jag fixade med lite ansiktsbehåring.. Eller snarare Kotte målade med kajal runt min mun ^^

Jag drog och spanade lite på Jauvet-sagan.. Och stackars Sampo sprang omkring i storkdräkten i värmen..

Dagen till ära var det en toa-ring som var den andra ringen.. Niki ville knappast röra vid den, medans Mats faktiskt slickade på den.. Både fram och baksida..

Usch.. Hehe.. Men jag har hört att en gycklare inte har några hämningar och har inget emot att göra bort sig för att tillfredställa sin publik.. Och tyvärr har även jag annamat det... o_O

Argagorn Putte ska snart bli kung har han blivit lovad.. Han övade genom att vara dryg mot allt och alla ^^

Legoland Mats var denna dag en homosexuell dansare.. Mats är ju så skön!

Argagorn Putte hade fått tag i en krona han var såååå stolt över ^^ Vissa bilder blir ju såååå smikrande..

Frodolf Niki hade stora problem med vart han skulle göra av ringen när han sov..

Risken var ju att Trollum Mats skulle få tag på den^^

Men det var en fälla! Trollum Mats blev så rädd att han började dreggla godisfisk ^^

Tillslut kom den stora uppgörelsen.. Bengil <3 Putte hade Lillen och Storken på sin sida..

But the eye survived in the tower!! Muhahaha!

Sen var det bara att gå tillbaka och sätta oss för att vänta på Medeltidsveckans höjdpunkt! TRiX eldshow!! Denna bild togs vid 5 snåret.. 5 timmar innan det skulle börja!

Något senare var det något mer folk ^^

Sen var det naturligtvis dax för lite pose-bilder! Natti och Peppe.

Och Byron.

Och såklart Milda!

♥ Melli och Kotte ♥

Und ich!

Sen började eldshowen.. Tyvärr blev mina foton jättesuddiga.. :( Så jag tog inte många utan bara njöt!!!
Im in love with a fairytale!!

På väg hem för att hämta TRiXarnas överaskning hittade vi...

Ett hus som var jättemys som jag sa att jag ville bo i när jag blev stor ^^
Men sen var det hur som haver dax att promenera hem till TRiXarna för att ge dem...

Kladdis!!!

"Fan vad fint" ^^

Vi fick för oss att springa ner till Clematis.. SPRINGA!! JAG!! Från lite söder om österport till Clematis!! Och det var faktiskt inte änns jobbigt.. Jag hade mycket trevligt, fint löparsällskap ^^ Spana lite uppåt.. ^^
Men där var det så knökat så att vi gick tillbaka och provianterade.. Och hamnade på Klinten(?) ovanför domkyrkan. Där satt låg vi i en stor hög av hårpill, sång och mys till det blev dag.


I was the beermaster and everybody else my slaves!
Jag satt och hade ett djupt samtal om mina kärleksbekymmer med CD och Erika mot att jag fortsatte ge dem öl.. Mycket givande.

Folk tävlade med mig om Erikas gunst.. Men jag vann! Haha!

Och hennes sambo CD.. No coments.. Förutom att han var trevlig och hade bra saker att säga.. Och var riktigt bra på att massera! Det slutade med att jag råkade rulla på Bassens vevinstrument.. ^^ Hmm..

Även vältränade gycklare är mysiga att ligga på ^^

Mys-hårpills-hög del 1

Mys-hårpills-hög del 2

Det sammanfattade min onsdag fint.. Lite många kort kanske.. Men då har jag ändå sorterat bort mycket..
Nu ska jag nana lite innan jag ska jobba vid midnatt.. Exet uppe blir det inatt.. *Gäsp*

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Kotte

Vevharpa? Låter som ett spännande instrument...

2009-08-15 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback