Bilder från Gotland del 2, Söndag 2/8

Lite mer bilder då..


På söndagen startade MEDELTIDSVECKAN 2009!! Så vi satte oss för att avnjuta lite skönsång av Patriarkus. Om inte annat i väntan på...

Knivarna! Iiiihhh!

Och så klart de vackra männen som höll i dem ^^ Fan vad fint :D

Det var lite ballongslukning på g, eftersom folk i publiken redan sett svärdsslukning.. Kom ihåg att inte tjickla Martin ^^

Nytt trick.. Fast stackars Eriks nysydda jacka strök med på kuppen.. :'(

Så var det dax för någonting stort och häftigt.. Så de tuttade eld på Fabbe ^^

Stort, häftigt och förvirrat o_O

Kvällen avslutades på Clematis efter en sväng för att spana på Loke vid Lokebron.. Men det blev det inte något kort på, utan bara en film.. Så om jag lyckas komma på hur jag lägger upp den så kommer den upp. Deal?

Tog lite kort på inredning och interiör, ifall det är sista gången man ser stället från insidan.. :'(

Kotte, Magda och Daniel var där :) Hur Magda kom in överallt hela tiden undrar jag dock.. Hon är ju fortfarande bara 17 år..

Lite mer interiör och lite gycklare.

Patrask och Poeta Magica! <3 Solei :)

Där gästerna dansar på borden! Petter till exempel..

Efter stägning drog vi till Kotte - föräldrarna för att nana.. Kotte och Melli sov skavfötters i en bäddsoffa medans jag drog ihop en bunt utomhusstolkuddar som jag sov mycket obekvämt på.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback