Bilder från Gotland del 1, Lördag 1/8


Båten till himelen!

Blå himmel, blått skimrande hav.

Och skulle fastlandet gå under, låt det hända!

Jungfrun?

Destination Gotland!

Efter två timmar dök Rosornas ö upp vid hotisonten :D

Närmare...

Och närmare...

Vi satt och drack Kloster och sjung :)

Melli var mycket pepp!

Det var en unge som kallade mig för Pippi Långstrump ^^ Men jag var nöjd ändå :D

Sen hamnade vi i Almedalen, i väntan på att vi skulle få lämna våra väskor hos Kotte - föräldrarna. Vi var ju hemlösa.. Så jag hjulade omkring och stod på händerna i ren lycka :D

Melli var också mycket lycklig :) Strike a pose for the Rödbeta :p

Vi promenerade i Visby och det var många vackra gränder..

Strike a pose! Beutiful!

Det finns inget vackrare! Eller jo.. Det kommer bilder på det senare ;p

Namnam :)

Så klockrent! Vi kommer till Rosornas ö, står utanför torgkassen och det första som händer är att det kommer en kille och ger oss var sin ros :) "För att ni är så fint klädda." Sådant händer bara på Medeltidsveckan :)

Kruttornet!

Då flyr vi till gatan som stranden gett namn!

För vi drog till krogen på gatan som stranden get namn, och Melli kidnappade och sedan friade till Lokes hatt ^^

Cecilia :)

Alex och Emilia.

Cicci igen.

Vissa kort är snyggare än andra.. Här är Axel och Tor i Patrask, civilklädda..

I rest my case.. ^^ Herr Klinga.


Då var lördagen uppe.. Mer kommer under dagen.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback