090417

Jag borde väl sova vid denna timman.. Men har precis kommit hem från jobbet så jag behöver lite down-time.. Det var inget att göra de två första timmarna så jag satt och skrev i blocket (som vanligt). En saga om Prinsessan Jennifer och Prins XXX den andre :-p Kom inte jättelångt men det blev ganska bra :) Kotte och Melli kom förbi och Kotte visade upp sin nytatuerade arm. Fint!! Det var de som tipsade om att jag skulle skriva sagan :)

I tisdags när jag var på Stena kom våra små-pojkar förbi och hälsade på.. Adam och Sebastian som sommarjobbade hos oss i sommras. De blir väl så där glada på mig när jag säger små-pojkarna, men det får de ta :-p

Jag har jätteont i höger armbåge.. Inte helt ok med mig..

Ne.. Nu ska jag nana..
Natti
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback