090414, 2

Allt löste sig till det bästa i helgen :-D
Det blev ful-dans till Räfven och eld och akrobatik och fylla och djupa snack och massa flörtning och gnuggis-gömning och brottning..
Flörtningen kom dock från ett oväntat håll och på bara en kväll blev jag helt förvirrad..

Nu sitter jag på Stena så bilder kommer senare.. Tror jag.. En massa bilder blev det iaf.

Lite läskigt var det iallafall att man blev upphånglad av en 30-35 årig kvinna.. TVÅ GÅNGER!! Inte helt ok med mig..

Konfetti och stukad fot och ballerina-tyll-kjol/klännig och Pax-mössa och lång bussresa ensam och crashad 30-årsfest med Matilda o Loke och mer eld och mer musik och fuldans och spice girls och BSB och VÄNNER!!

Västerås is the place to be.. :-p


Kommentarer
Postat av: minibell

GÖTET!!!



/MINI

2009-04-16 @ 23:20:41
URL: http://minibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback