090409

Det är egentligen galet vad ett litet sms kan få hjärtat att ticka..
Eller att en viss person loggar in på Facebook.. Fjärilar storlek fladermus i magen innan jag vågar skriva ett litet "Tjo."

När klockan blev 03:20 vet jag inte riktigt.. Har lyssnat på min nyinköpta Räfven-skiva och städat massor.. Och all disken är diskad. Eller så klart var det en gaffel som hade gömt sig och bestämde sig för att hoppa fram precis när jag tömt ut det sista diskvattnet.
Dagen har varit riktigt fin :)
Drog till Bengan´s för Räfvens skivsignering, och sen drog jag och Kotte till Kafé Villerkulla.. Måste varna/tipsa om deras kak-buffé! Det slutade med att jag låg utsträckt över soffan i total kak-koma.. :p
Men först fick jag dra tillbaka till Bengans där jag självklart lyckats glömma min nyss nämnda skiva, när jag köpte en plansch.. Upptäckte vid Hagakyrkan att jag har inte min skiva.. Bara att åka tillbaka..

Sen drog vi hem till mig och Kotte hittade thaigrytan hon gjort för evigheter sen. (Den låg i frysen).
Spanade på Madagascar, Escape 2 Africa och Bolt. Animerat for the win!!

Insåg för övrigt för en stund sedan att jag har en massa snacks.. Men bara en halv påse ostbågar som faktiskt är mina.
Kotte har en halv påse ostbågar och Rice-Pringles, och Melli har en halv påse Chili-Nachos..
Hmm.. Bra att ha saker..

Jag har för övrigt förlikat mig med att jag inte kommer få gå på Räfven imorn.. Det kommer nog att lösa sig till det bästa iallafall.. Jag håller bara tummarna att mobilen kommer pipa imorn eftermiddag och det kommer finnas tid.

Ne.. Nu börjar det bli dax för sängen. Ska upp och tvätta imorgon klockan 11.. Gäsp..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback