Förvirrad morgon..

Sitter på det nya jobbet igen..
Har precis checkat in dagens första kund.
Nu blev det dock en liten paus på ca en timme...

Jag blir förvirrad av alla danskar och deras femotredve (?!?!?)
35?
53?
Galen dansk? JA!!!

Jag hanmade lite fel igår på väg hit,
var miljövänlig och åkte vagnen,
hoppade på Masthuggstorget,
gick längs leden med Loke i öronen och svor över avsaknaden av övergångsbroar / tunnlar,
hittade en och insåg att jag skulle hoppat vid Stigberg istället,
"nästa gång" tänkte jag, "så hoppar jag rätt och hanmar rätt",
men nej,
eller jo,
fast kanske inte,
hamnade vid Sjömanskyrkan,
på ett berg,
eller om man skulle använda en punkt snart och börja skriva med "riktiga" meningar.

Yay, jag lyckades.

Idag blev det samma som igår, Loke i örnonen, lite vilse och havregrynsgröt.

Nu svamlar jag mest..
Men Jag bor i Göteborg, Inte långt från Chapmans torg..
Kela!! Hur fortsätter den?

På radion pratar dom om att ca 400 människor i Lilla Edet har blivit magsjuka, antagligen vattnet..
Hihi..
400 pers är typ halva befolkningen..

Oj, båten försvann..

Nejdå.. Jag är inte alls velig..

Over and out

Kommentarer
Postat av: andrea

det är fan inte kul ska du veta`!

2008-09-12 @ 14:31:57
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback