Sovmorgon!!

Idag fick jag äntligen min sovmorgon..
Sov till en kvart över 11 :D
Så skönt..

Men det blev ingen Bio igår..
Vi missade vagnen, för att jag inte ville skålla min mun på jättevarm gryta..
Rasmus blev sne och sa att han skulle dra till Björn..
Då bjöd jag hem Kotte på te..
Så vi hade en jättemysig kväll med te och TRiX bilder och skvaller..

Fast det blev ingen Björne så vi var hemma båda två plus Kotte..

Vi hade mys till mitt i natten då vi kom på att "oj, vagnen kanske inte går så här sent,, Det är ju vardag.."
Men trean kan man lita på :)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Linnea

titta, jag hittade en blogg! Oooh, bilder och shiet. :)



Kram från Nea-som-kände-igen-dig-för-att-du-träffade-mig-på-knorren-med-maria ;)

2008-09-19 @ 18:04:44
URL: http://www.rosensnamn.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback