Mörbultad..

Fötterna värker,
halsen är hes,
tungan svullen,
mina ögonlock vill falla ihop,
men kramperna har ialla fall släppt..

Ont har jag men kul  hade jag!!

Sjunga sig hes till Loke,
fuldans till Räfven,
bjuden på öl av Johan,
bli kidnappad på pengar av en girig gycklare..

Och jag var inte full..
Jag blir inte full på tre öl utspritt på en hel kväll (mellan 20-03).

Drea och jag valsade till Räfven och snurrade in i en ridå..
Hon hamnade inder den och jag låg och skrattade i en hög..

Pelle gillade mina naglar..
Hehe..
Han tog kort på dem.. Hehe..

Johan fick en tavla av Kotte..
Fin..
Han blev jätteglad!!
Sen tog han av sig byxorna,
för Pelle hade dragit med oss in i "omklädningsrummet"..

Att jobba dagen efter en av de roligaste kvällarna på länge är inte helt ok med mig..
Fast pengar är bra..

Nana fint!!

Nån som helt spontant vill ta en te med mig vid 8 tiden i kväll?

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Kotte

Haha, låter verkligen som: "Johan blev så glad att, tänk, han tog av sig byxorna!" Hade inte varit lika spektakulärt om han haft något på överkroppen :P

2008-09-27 @ 22:45:33
URL: http://kottekort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback