Lördag fortsättning,, Igen,, 30/8 - 08

Japp..
Då var det kväll igen och jag sitter hemma hos Rasmus igen..
För sista gången,, Sen kommer jag sitta hemma hos oss!! :) Yay!!

Men i lördags..

Jag och Jessi var och tittade på TRiX ensamma på eftermiddagen där för Rasmus tyckte att han var för trött och att det var för mycket väntan..
Så han låg och försökte nana i bilen..

Efter showen gick vi ut till honom för att se hur det var..
Han ville promt hem,, Han kände sig onyttig där och ville hem och måla lägenhet,, Jag fattade..
Så vi ringde runt till lite folk för att hitta nån med dator och internet i närheten,,
Till slut fick Rasmus tag i Björne och han kollade upp när tågen skulle gå från Skövde till Göteborg..
Sen var det att hinna hem till Momo och Bosse för att packa hans grejor och sen köra honom till Skövde..
När vi kom dit trugade Momo på mig och Jessi och sen Rasmus mat,,
Jag började inse att vi inte skulle hinna både till Skövde och tillbaka till Götene i tid till Eldshowen..
Illa.. Jag började få lite smått panik..
Då kommer Bosse som en räddande ängel och erbjuder sig att köra Rasmus!!
Tack!!

Så iväg åt varsitt håll.. Gasen i botten på väg tillbaka till Götene.

Det var så vackert på parkeringen med mascheller på alla stenbumlingar och på marken.. 
Jag anade att det var för att man inte skulle råka köra in i stenarna i mörkret.. En krock till på min bil hade kanske inte märkts så mycket men tänk en ny och fin bil.. Ironi på hög nivå.. Nästan lika lågt som ett kålt trick.. Den drunknade faktiskt under lågvatten..

Vi hittade parkering för både bilen och oss!! Bra eller hur?
Vi hamnade brevid Melli och Kotte,, Fyra rader framifrån..
Inte bra tyckte jag nu när jag kommit över Jessis bra kamera..
Framåt march.. Leta bättre plats.. 
Och det hittade jag,, Fyra stycken på främsta raden!!
Var Jennifer nöjd?
Ja, det var hon!!

Bilderna kommer dock vid ett senare tillfälle..
Datorn gör inte riktigt som Jennifer vill..

God natt..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback