Läskit

Då sitter jag i frihamnen.. På Hisingen..
Läskit..
Mitt levnads motto är ju faktiskt: "Död åt Hisingen!!"

Trodde jag skulle på typ arbetsintervju idag på morgonen..
Hamnade i en lucka och sitter som sagt här nu och jobbar..
Vet ej hur länge.
Nye chefen sa bara att Kom hit vid 9 på torsdag så kan vi prata lite och så kan du få lite tider och så..
Jessi skulle ju komma och hälsa på i eftermiddag..
Jag som trodde att jag bara skulle på typ snack..
Har ju ingen aning om hur länge jag ska jobba...

I alla fall, Sorry för om jag lät lite förvirrad här ovan..
Men jag är dubbelt förvirrad..
Kan till exempel inte sluta vissla..
Robin Hood..
" Har du fått den på hjärnan?"
"Ja, Jo,, Sen sjätte klass.."

Var Ikea och Jysk igår..

Kotte satt på Condecco med Martin och Pelle i TRiX..

JAG VAR PÅ IKEA OCH JYSK KÅLLERED IGÅR!!!

Grrrrr!!

Aja..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Kotte

Jag önskar jag kunde hört av mig tidigare, men de lekte mystiska och bestämde aldrig något -.-

2008-09-11 @ 12:35:52
Postat av: Fia

:D Duktig du är :D Lycka till <3

2008-09-11 @ 13:23:57
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback