Höst

Vad kallt det blivit ute..
Det är liksom inte helt ok, eller det är det ju med tanke på att hösten är jättemysig och då finns det anledning att stanna inne med en kopp te ett ljus och en bra bok invirad i en filt i soffan.
Men de är inte ok med tanke på att värmen inte fungerar på mitt nya jobb..
Just nu är det ok med tanke på att jag sitter i "snabben", ett litet eget rum som chaffisarna kommer till sittandes i sina bilar, och här har vi eget värmesystem, och solen just nu lyser rakt på mig,,
Men inne på kontoret är det så att man går runt med gåshud..
Inte okej!!

Kela var förövrigt hemma i gårkväll och drack te med mig!!
Äntligen har någon varit över och druckit te!!
Rasmus och jag fick en jättefin ljuslykta och ett jättefint ljus i inflyttningspresent.. =)
Lätt att den åker med till Gotland nästa sommar..
Fast det hade jag ju planerat att Kela ska också.. Hehe,,
Du vet vad du har att vänta dig!!

Det är så kul att somna på lunchen på jobbet, vakna och ha panik över att man inte vet vad klockan är..
Speciellt när man är ny..
Eller att fösova sig en halvtimme, "du vet att klockan är kvar i sex, va?"
Scheise,, Vagnen går ju 06:09..
Behövde i alla fal inte duscha idag..

Accelerera! Explodera! Spring!

Btw, I screwed up..

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback