Hjärnsläpp

Idag står mina tankar stilla..
Sov knappt inatt, är pga fullmånen..
Men jag eldpoiade i månens sken igår kväll i alla fall..
Hehe..
Regina kom förbi när jag och Drea satt på spelplatsen..
Spelplatsen..
Fint..
Har ju inte varit där sen Ljuda os..

Efterlyser en åtrträff ala förra året!!

Efterlyser även en typ partikeltransportör..
Så att man kan komma till Västerås på typ två röda sekunder på lördag..

Aja..
Hela kontoret luktar för övrigt makrill.. Eller om det är David..

Igår var för övrigt inte min dag..
Fullmåne, 
Tappade grejor hela dagen,
Grälade med pappa,  
Bröt mitt favorit diadem mitt i tu..

Har köpt min biljett till Räfvarnas Afton 26/7.
Jennifer är nöjd!!
Tack Kotte!!

Lördagen var för övrigt interesant..
Skulle till The Oak och ta en öl med Rasmus och några kompisar,,
Slutade med att man satt och höll om en spyende Kela..
KUL!!! (Eller inte)
Fast klart man hjälper sin vän när hon fjortisfyllnar till...

Danskarna borde spotta ut gröten de proppat tjäften full med!! 
Dessutom kunde han ju inte svenska...

Åh..

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback