Hemma(?) i Tunge..

Är hos mor och far..
Ska slänga halva min barndom om inte mer..
Det har varit översvämning här så massa grejor måste slängas..

Det blev Rock Baren i fredags.. Mys..
Hanin, Martin, Helena, Josse, Seija var där..
Och så jag och Rasmus så klart..

Igår kväll var Elin hemma hos oss, eller mig för Rasmus var på ön, och vi hade filmkväll med te poppisar och öl..
Mys på hög nivå :)

Här hos mig i Göteborg,
Inte långt från Chapmans torg,
Blåser en vind från i förmiddags in?

Det har inte hänt så mycket  mitt liv just sen jag skrev sist.. =)
Och tur är kanske det..
Eller jag vet inte..
Sova är trevligt..
Det fick jag göra i fredags förmiddag.. Lite i alla fall..
Men sen hade vi ju tvätt lördag morron, och idag följde jag elin till vagnen vid kvart över 9..
Men snart ska jag sova ikapp det jag missat senaste veckan..

Internetet till lägenheten är beställt!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback