Helt hysteriskt..

Flyttvecka..
Packar gärnet!!
Lägenheten är målad och imorrn bär det första lasset av först till Mor och Far, sen till Majorna!!
De kommer bli så glada av att få mer av mina grejor till lilla rummet hemma.. Hehe..

Det jag ville få sagt med detta var att jag vet inte när jag kommer blogga nästa gång,, Kanske hemifrån Rasmus i morrn,, Eller så fort vi fått internet i nya lägenheten,,
Och detta kommer inte bli en inredningsblogg, Jag lovar,,
Det är det tråkigaste som finns,, Men ett eller annat kort kommer nog komma upp,, Hehe ;)

Nu måste jag bara få berätta om helgen.
Eller klart jag får,, Det är ju min blogg :D

Jag, Jessi och Rasmus åkte upp till Mormor på fredagskvällen för att åka till Götene och medeltidens värld på Lördag morgon..

Sagt och gjort, TRiX skulle uppträda vid 12..
Vi kom iväg kvart över 11 ca,,
Illa,, Men Rasmus hade ont någon stans och velade med att han skulle stanna hos momo..
Tilläggas bör att jag var uppe vid 9 tiden,, Jag, på en lördag!!
Så pepp var jag!!
Men jag fick stå på gasen för att hinna..
Suck,,

Men vi kom i tid och till och med innan TRiX kom ut på Torget :D
Jag satte mig längst fram, Natürlisch,,
Kommer Johan ut,, Vinkar,,
Kommer Klinga ut,, Vinkar,,
Kommer Erik ut,, Kör maffia move och pekar på sina ögon och sen på mig!!
OMG!!!

Men fina var de ialla fall..
Delar av TRiX

Delar av TRiX

Delar av TRiX

Fabbe skulle vara standin för bruden (Sofia) i bakgrunden,,
Hon var tjötigast i stan senare på kvällen,,
Delar av TRiX

Delar av TRiX

Delar av TRiX

Johan skulle leta något i sina fillingar,, Klinga var en gentleman och ställde
sig ivägen medan Erik tittar på förundrat.. 
Sen skulle Johan pilla i sina fillingar så Klinga ställde sig ivägen,, ;)Och Erik tittat förungrat på..

Erik tyckte det var en jättebra idè att bokstavligt klättra upp på Fabbe..
Delar av TRiX

Delar av TRiX

"Oj vad högt det var" - Johan
Delar av TRiX

Delar av TRiX

Jaha,, Vad ska vi göra nu då?
Delar av TRiX

Det sedvanliga pose kortet,, Blev lite avklippt,, Det var en scen bakom Mig,,
Delar av TRiX

Men Jag gjorde ett nytt tappert försök..
Delar av TRiX

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder,,
Men de kommer,, Nu ska jag nana,, Eller packa lite till..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback