Helt hysteriskt på riktigt..

Jag e så sjukt stirrig just nu..
Vill bara klättra på väggarna...

Smart att dricka kaffe?
Nej!

Mazarin är gott!

Poi hade varit kul..
Ska nog gå upp på taket en stund sen efter jag slutat jobbet och poia..
Taket på jobbet.. Där finns massor av fin plats!

Grattis Pontus på 20 års dagen!!

Mammas och Pappas hus är översvämmat igen..
Hela källaren..
Stackarna..
Pappa och Lillebror slet till tre i morses.. Mamma till halv två ungefär.. Hon skulle ju upp och jobba idag..
Som tur var jobbar pappa inte idag..

Ska till masthugget och snacka om jobb på torsdag..
Bra?
Ja,, Jag tror det..
Men vill ju vara kvar här, där jag e "hemma".
Men jobb är bra!!
Jobb = Pengar..

Bra att jag inte kan hålla en tanke för mer än några meningar..

Over and Out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback