Efterlysning igen..

Idag efterlyser jag sömn..!!
Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Inte kul att börja halv 7 på morgonen..
Men i morrn blir det sovmorgon!!
Börjar inte förren 14.00..
På Tyskland dessutom :)
Så jag behöver inte gå hemmifrån förren typ 5 i.. :D

Insåg för en liten stund sedan att jag ser Rickys gymnasie från mitt nya jobb.. Hehe..

Jag har dessutom ont i huvudet efter att ha suttit framför dator så mycket denna veckan..
Får nog bli glasögon i morgon...
Om jag kan me..
Jag borde verkligen köpa nya..
Valde ju de jag har redan i sjätte klass eller nått ditåt..

Det blir nog bio i kväll igen förresten..
Dark knight..
Lite läskit..
Det är ju Heath Ledgers sista film..
Som The Crow blev Brandon Lees sista..
Han blev ju skjuten under inspelning..
The Crow är för övrigt en av mina favoritfilmer..

Nu ska jag nog jobba lite,, Hehe

Over and out

Kommentarer
Postat av: Bagarträl

Dark Knight är jättebra, och det enda läskiga med den är Heaths fenomenala inlevelse!

Han höll på med en annan film som jag tror kommer färdigställas: The Imaginarium of Doctor Parnassus.

2008-09-18 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback