Blå, blå är en färg som pryder min kropp..

Då är vi ihopflyttade..
Om än ej upppackade..
Fast packade..
I lördags i alla fall..

På kvällen ville Kela ha med oss till Rock Baren.. Inget man bangar direkt..
Fullt vart det,, Poi vart det,, Trilla ner från stacketet var det,, Ont i blåmärke på min rygg,,
Hela vänster sida av ryggen.. Från skuderbladet ner till rumpan.. Ialla fall glad att jag hade tillräckligt med sinnesnärvaro för att vrida mig lite så att jag inte landade på ryggraden.. I så fall hade jag nog varit förlamad nu..

Nu i efterhand fattar jag hur full jag varit med tanke på att det inte gjorde ont att falla pladask på ryggen från ett meterhögt staket..
Men fingrarna fick jag ont i..
Och de känns inte längre.. Ont alltså, i fingrarna..

Men det var en kille som sa att han kunde faddra mig på Eldsjäl!
Där av att jag skulle ta mig över ett staket för att poia..
Staketet var halare än var jag trodde..

Vill ha internet i lägenheten så att jag kan lägga upp fler bilder från Götene förra helgen och skriva klart min redogörelse för Gotland..

Sitter på jobbet nu..
Ewa om nyss och frågade om jag kan jobba imorgon också..
Klart jag kan..
Behöver ju pengar..

Nu är jag ganska hispig..

Ska nog gå..
Och äta en mazarin.

Ska på TRiX spaning med Kotte 10-11/9..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Tesa, "orolig göteborgare"

Kikar in som hastigast med en förfrågan.



Vart är ett bra ställe att börja leta nånstans, tycker du? När man aktar sig eller spanar på Trixare i göteborg?



I övrigt har du en mycket underhållande sida med många fina bilder. Tackar för underhållande läsning och ska nu återgå till mitt jobb (som jag försummat hela morgonen)



MVH Tesa

2008-09-10 @ 11:02:04
Postat av: Jennifer

Min kompis lyckades hitta genom att ringa Pelle..

Men idag så hänger de tydligen på stora parkeringar, typ GP.

Fast "bara" Pelle o Martin..

Kram

2008-09-11 @ 11:55:30
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback