Utkast: cookies

Idag har varit en riktig "blue" dag..
Tänker inte änns dra allt här..

Men, "Hon som är lite överallt där vi åxå brukar vara. :P" lättade upp dagen och satte ett leende på mina läppar..

Ska på bio med mamma imorgon.. Mamma Mia :)

Hamnade på Babar igår kväll..
Sen skulle vi dra till Rock Baren men det var en jätteläskig kille som hängde efter oss och försökte ragga upp mig.. Usch!!
Så jag drog hem..

Men grattis Tomas i efterskott!

Dra hem till Ung på lördag..
Fest..

Ok,, Jag är inte på världens bästa humör idag så det är nog därför jag inte klarar av att skriva intressant..

Lite mat kanske.. Och te!!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan Jennifer!



Har ju sett dig nu på både Mt-veckan och Mt-värld och eftersom du är fulllständigt torsk på medeltid, precis som jag, så kan jag nog tipsa dig om att vi ska ha ett arr. till våren som kan intressera dig storligen.

Maila mig så kan jag ge dig lite mer info, vill bara inte lägga infon här för gud och alla människors ögon :-)

Ha det bra!

2008-10-15 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback