Galna lagar..

Amrikaner är konstiga..
Visste ni att i Massachussets får getter inte ha byxor på sig.. Enligt lag!!
Och sen är det någon delstat man inte får ha en glass i bakfickan på byxorna.. Men i framfickan går bra.. Också enligt lag!!

Det spenderar de tid och pengar på sådana ursäkta men fjanterier..
Men man får åka bil utan bälte, köra bil full eller åka/köra motorcyckel utan hjälm..

The greatest country in the world?

Ibland undrar man..

Från en sak till en annan..
Har jätteont i min ena axel.. Eller typ..
Ont gör det i alla fall..
Sitter här på jobbet men en vetekudde runt axeln/nacken..
Rasmus fick för sig att det skulle vara jättekul att leka dragkamp med min arn igår kväll när jag vill sova..
Knak sa axeln, Aj sa jag, Oj sa Rasmus..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback