Trött..

Idag är jag trött som få gånger förr.. (läs vanligt)
När jag kom hem igår hade Rasmus nya avsnittet av Heroes!!
Efter tjötvakten, och att ha tjurat lite för att få Rasmus att spola tillbaka så att jag skulle få se början det var 2 minuter han vägrade se om innan jag lyckats..
Heroes började vi titta på vid tio tiden,, Sen visade han några scener ur en ny tvserie som heter True Blood...
Så den skulle jag se ett avsnitt av medan jag åt..
Men vad bra den var!!!
Det var en fysisk omöjlighet för mig att sluta titta..
Så jag satt där helt fängslad i fyra timmeslånga (48 minuter) avsnitt..
Sen var jag så exalterad så jag inte kunde somna när jag väl kommit i säng vid halv tre...

Det är något av det bästa jag någonsin sett!!
Och då tittar ajg på mycket tv- serier/filmer..

BTW så vann jag en auktion på Tradera som jag glömt jag budat i häromdagen..
The Crow för 51 kronor plus 11 kronor frakt.. Helt ok =)

Jobba kanske?
Ja..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback