Trött..

Idag är jag så trött att jag inte änns orkar blogga...
Illa..
Somnade på soffan igår när jag kommit hem..
Fast inte förren jag hade gått och inhandlat och ätit sushi =)
Gott!!

Elin: Sushikväll snart igen!!
Kotte: Jag menar nu om en vecka kanske.. Trodde ju att det var september i går.. Om blodgivning menar jag..
Men nästa vecka nån dag?

Hade en caffis inne för en stund sedan som så ut som Bill i True Blood!!
Han så ut som en vampyr.. Haha..

Ehh..
Nana mycket och länge ikväll..

Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Kotte

Nästa vecka ska nog funka... Något man borde tänka på? Något man inte borde göra innan?

2008-10-07 @ 21:51:26
URL: http://kottekort.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vet inte riktigt.. Men gå in på typ geblod.nu eller nått sånt.. Första gången ska man bara fylla i ett formulär och ge lite testblod.. Som de kollar så att man har bra blodvärden och sånt, och så att man är frisk.. Eh.. Inga piesrings eller tatueringar som är nyare än 6 månader.. Men som sagt.. Gå in på geblod.nu..

2008-10-07 @ 22:28:26
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback