Men spänn repet då..

Kul att vakna upp med näsblod imorrse då?
Låg med huvudet bakåt för att inte bloda ner lakan med mera..
Sen i dushen spottade jag blod om jag harklade mig..
Fast lite bra var det..
Det smakade massor av järn..
Vilket är bra!!
Det var ju snart ett halvår senast jag tatuerade mig..
Så då får jag snart vara en bra människa och lämna blod =)
13 Oktober får jag lämna blod!
Jessis födelsedag!!
Bra dag..
Ska låta mamma ta prov på mig inför så att jag vet att mina blodvärden är bra.. Annars är det ju onödigt att gå dit..

Men spänn repet då!!
Ja men spänn..

Jag sitter fast..

Men jag ville ju vara med på scenen idag..

Har fått det på hjärnan..

Har så sjukt lite att göra på jobbet idag..

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Kotte

Oh, ta med mig? Jag har aldrig lämnat blod, men har velat göra det länge ^^

2008-10-06 @ 13:15:15
URL: http://kottekort.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja!! Låter toppen.. Men om en månad ca..

2008-10-06 @ 13:16:30
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: jessi

happy namnsdag ppå dig. skrivit upp i almenackan. ja 13 oktober e en bra dag ;D puss på dej

2008-10-06 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback