Höstlöv i Vasa!

Hösten är här och helt plötsligt får man ha halsduk och färgglada benvärmare på sig!
Färgglada för att matcha höstlöven som pryder mitt vackra Göteborg..

Åkte till Mamma på jobbet igår för att ta blodprov inför blodgivningen jag och Kotte ska göra nästa vecka.. Jag vet att man inte ger nått faktiskt blod första gången man är där.. Men det är lättare att säga eller tänka så.. Jag ville kolla upp hur högt mitt hB var.. För det snackade han om sist jag var där.. Fast då fick jag inte göra nått för min tatuering var på tok för ny.. Men den är 6 månader på måndag!!
Mitt hB var 145!!
Det högsta jag någonsin haft..
Normalvärde är mellan 117-154!
Jag känner mej grym!!

På väg till Mölndal hittade jag Hannah- Sara på vagnen!
Vi har ju inte träffats på evigheter.. Så vi satt och var sentimentala och snacka Ku och allmänt snack.. Reftel kom på tal bla. och att han har fått en son.. En liten Benjamin..

På väg tillbaka från Mölndal hoppade jag på Valand för att byta vagn..
Passade jag på att gå på Pressbyrån och köpa nytt busskort..
Tack mamma för pengarna till det!!
Så missade jag min vagn hem så jag bestämde mig för att gå till Vasaplatsen.. Därifrån går även 9an just nu..
Så jag pölsade lojt genom höstlöven i höstsolen och njöt..
Då kom det en 9a och jag hoppade på..
Då kommer till min stora överraskning Reftel mot mig genom vagnen!!
Ojoj.. På tal om trollen liksom..
Sen hoppar Sandos på!!
Hej KU återträff...
Men det var så kul för Reftel trodde på mig när jag sa att jag vill bli gycklare när jag blir stor..
"Det skulle du passa som"
:D Yay..

Over and out 

Kommentarer
Postat av: utter.

Jag har 112.

Jag är inte grym.

2008-10-10 @ 20:09:53
URL: http://enutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback