Galna Danskar.. M.m...

Jag hade precis inne en dansk som totalt idiotförklarade mig..!!
OMG!!
Bara för att jag inte fattar när han drar en 5-siffrig nummer följd på danska med halv och tres eller vad tusan han sa..
Grr..
Det tar år att fatta det j***a danska räknesystemet..
97396 var för övrigt nisyhalvfems?
What?
Det är ju knappt så min danska styvmormor fattar och hon kan inte förklara..
Morfar var bättre på att förklara..
Åh..

Sen kom en trailer, dragbilen fick motorstopp och skulle dras igång..
Tuggen började brinna..

Jag har acction på jobbet!!

Och jag som tagit med Harry Potter ifall det skulle bli lungt.. Hehe.. Fast det blir det nog framåt natten.. Jobbar ju ända till 02:30 inatt.. 
Så då tyckte jag att jag kunde ju helt fredligt vända på dygnet lite och ta en öl med Kotte i gårkväll.. Helmys!!
Lite sovmorgon i morrse tänkte jag,, Men så ringde Jessi och tyckte att jag kunde underhålla henne under hennes håltimme.. Självklart =)
Men det blev ju tillräckligt med sömn i morrse,,

Sen ringer Anne och vill komma förbi en stund..
Damsugning i racerfart och städning..
Sen ställer hon sig och diskar efter lite fika.. =)
Och städar runt och flyttar runt saker...
Anne är Rasmus mamma..

Dessutom var jag en riktig hurtbulle och cyklade till jobbet idag.. Det gick fortare än att ta vagnen!!
Så det ska jag börja göra mer.. Cykla alltså.. Så länge det inte regnar eller snöar på mig.. Hehe..

Känns bra att jag har lunch klockan 20:00 ikväll för övrigt..

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Kotte

Önskar jag hade ditt jobb... och önskar du kunde behålla ditt ;)



Fler utekvällar åt oss!

2008-10-04 @ 13:45:33
URL: http://kottekort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback