...

Är jag konstig som skrattar åt portugesiska ortsnamn?
Senhora Da Hora...
Hmm..

Eller hur kul är en blinkande kaffeautomat?

Eller dessa klemtjecka holländare..
Vi har ett formulär som chaffisarna ska fylla i..
En rad står det, Namn, Kön, Nationallity..
Namn och vart de kom ifrån hade de koll på..
Men jag hade nyss två snubbar här som var tvugna att kolla så att paketet fanns kvar.. Så att de är karlar.. OMG!!

Veliga kajgubbar, veliga följebilsgubbar, veliga alla..

Uppdateringar på www.gycklarna.com!!

Nyheter!

Turneplan!

Dum w00t.. 

Men söt Kotte!! Jag är på din sida!!


Over and Out 


Kommentarer
Postat av: Kotte

Ew, läskiga typer Oo

Aaaw, jag är söt ^^

Odens Kval ska bara spelas på skolor och i Västerås, typ, blir till att åka till Glödgargränd i december

2008-10-30 @ 00:26:24
URL: http://kottekort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback