En trevlig eftermiddag

Sitter på jobbet, mölar Marianne karameller..
Gick hem förut på lunchen jag kan gå hem på lunchen! för att hämta mitt personalkort jag glömt i all hast när jag försovit mig i morse igen..
Då låg ett kuvert på hallgolvet som jag genast kände igen!! Jag har ju handlat en del där..
Det var från Fler bollar i Luften (http://www.flerbollar.se/)!!!
Det var boken Poi Spinning!! Instruktioner i poi tips, trick och rörelser!!
Yay!!

Lillen Rickard!! sover hos oss ikväll efter en krogrunda.. Hehe..
Han börjar bli så stor!!
18 år!!
Hjälp..
Jag känner mig så gammal när jag tänker på hur stor han är..

Kastade precis en Marianne på chefen, den studsade på henne och ner på golvet, under skrivbordet,, Mitt imellan våra skrivbord, så vi dök båda efter den och hamnade skrattande i var sin hög på golvet..
Maria tyckte vi var knasiga.. "No comment"

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Fia Caroline

Lillen? Rickard? Han är väl inte krogmogen än? :O Lilla skitungen skall ju fortfarande sitta i källarn o reta oss ;) Usch, nej de får inte bli stora våra små bröder...

Pyss <3

2008-10-02 @ 16:58:53
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback