Gamla lekkamrater ploppar fram..

Schisse..

Det visade sig under kvällen att Abs är Axel som jag lekte med sjukt mycket som liten.. Han är Annmarie på Skaftös barnbarn.. Wow..
Kom på det när han berättade att han har en tvillingbror som heter Harald.. Jag menar hur många tvillingpar finns det som heter Axel och Harald..?

"Hängde du på Skaftö när du var liten?"
"Va? Ja.. Min Mormor bor där.."
"Haha.. Vi lekte när vi var små.. Jag har badat näck med dig.."
"Wow, Jag har sett dig naken.."
"Jajo.. Jag har sett dig naken för du badade näck du med.."
"Haha.. Jag har sett dig naken.."
"Ja.. Jag har sett dig naken också.. Och jag kommer ihåg det.."
"Fan"

Fast det var ju typ 15 år sedan..

Haha.. Jag ska ju lätt ringa Mormor i morgon och berätta det..
För jag kom på att det inte var en jättebra idé att ringa henne vid halv ett på natten..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback