...

Varför saknar man inte kon förren båset är tomt?
Är hemma hos Björn på fest/Gåsmiddag och Rasmus är här..

Det är slut mellan oss nu..
Det var väl ingen som blev jätteförvånad, med tanke på att jag kom hem från min Kiel resa och fick en mindre läs större chock...

Mats gjorde mig dock lycklig förut..
Jag ska få hans vattenpipa!!

Det behövdes efter att stått och typ lipat i köket..
Rasmus tycker att jag har tagit det värre än honom..
Vilket han säger till mina vänner..

Låt mina vänner vara!! De är mina!!
Matte, jag talar om dig!!

Ne.. Mer i morrn.. Är ganska full just nu..

Over and Out..

Kommentarer
Postat av: andrea

jenn. det är inte okej.

slickar såren, tar det hårdare, osv, osv...

fy fan.

snart har jag mobil igen och mitt gamla numer, jag hör av mig då.

puss!

2008-12-01 @ 18:03:09
URL: http://bubbelspray.blogg.se/
Postat av: Matte

Matte här :-)... Vet inte, men e d jag som snott dina vänner??? SS*...

2008-12-06 @ 02:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback