...

Nu ska jag snart iväg och räkna kort och försöka att inte bli fuskad med..

Jag har varit så duktig så och försökt att överkomma en rädsla..
Jag gick ner i soprummet med massor av sopor och har sorterat allt själv!!
Imorrn kommer jag försöka att bemästra en annan rädsla.. Hisingen.. Ska på Eldsjälsträff på Lindholmen..
Läskit.. Hisingen alltså.. Inte Eldsjälsträff :)

Mia ringde på vagnen igår på g till Melli..
Wow!!
Jag får inte berätta än, Men Wow!!
Och ett yay!!

Ne.. Mat kanske.. Eller ialla fall tandborstning och regelläsning..
Jag har ialla fall kommit fram till att jag inte kommer hinna se senaste avsnittet av True Blood..
Det är så sjukt bra!! SE det!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback