Trött..

Igår var så otroligt mycket att göra på jobbet,,
Usch,,
Hade panik hela dagen,,
Kom inte änns iväg på toa..

Var så trött när jag kom hem till älskling..
Halv åtta båten.
Mat...
Stargate ett halvt avsnitt..
Promenad runt ön efter en snabbvisit hos Stenfeldts..
Josse visade sin balklänning,, Fin..
Robin på besök..
Perelli gick vidare till final..
sova kudden.. Sent,,

Trött..
Försov mig.. Eller orkade inte gå upp..
Sen till båten,,
Kom runt kröken när båten la till..
OMG..
Somnade nästan i bilen när jag parkerat på jobbet..

Hanins fest ikväll..
Nykter!!
Repa imorrn..
Stena Fest på kvällen.. Ej Nykter.. :P 
Efter hår och make up av Jossa, och en pizza.. (hoppas jag hinner med Jossa i alla fall..)
Repa på Söndag..
Måndag, Tisdag Jobba,,
Sen Kelas student + studentfest på Onsdag..
Torsdag sova!!
Äntligen!!

Over and out.. (Med en gäsp..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback