Sol och fint..

Okej att jag kanske är lite väl svensk när jag tar upp vädret,, Men måste bara berätta,

Jag kom till jobbet efter att åkt med en sen 3:a så jag kom lite försent,, Men det gjorde inte så mycket för jag skulle komma till 12 och lunchen för att äta Jannes goda mat (hans kycklingspett är underbara) och få köpa lite alkohol inför Gotland,, 580 kroner blev det,, auch,, Det sved i plånkan.. 
◊ 3 lock öl
◊ 1 låda vin med 6 flaskor i (30 kr flaskan)
◊ 1 enliters flaska jeltsin vodka,,

Så, så dyrt blev det inte,,

I alla fall, tillbaka til vädret.
Vi kom tillbaka till Speditionen och jag kom på att man kan ju gå upp på vårt tak..
Så jag gick upp och rekade och det såg ut som en alldeles toppenplats att sola på. Vilket det var, jag låg där i 45 minuter och lyssnade på "I cirkelns mitt" av Dan Brown och solade,, Så gött,,

Over and out (ska öppna luckan nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback