Så fin.

Var ju på Kelas bal och hälsade på igår.. Vad fin hon var!!!
Kela är ju alltid vacker men igår blev man ju knäsvag..
Och jag hade med en balpresent,, En tändare med Che Guevara på.. Vad hon blev glad =)
Och så sa jag att hon måste föra facklan vidare och bli fullast..
"Andreas ligger före" Grrrr...
"Då sponsrar jag en drink i alla fall.." Svarar jag så fick hon en hundring hon skröt med en stund,,

Olivia Bergdahl var där,, Hon går på Kelas skola.. OMG.. Hon har varit på turne med Loke!!!
WOW..

I alla fall,, När jag kom hem senare efter att ha gått till BLVD och frågat om jobb, så insåg jag att jag var nog hungrig i alla fall, även om jag intalat mig annorlunda på vagnen. Så jag poppade en påse mikro smörpoppisar,, Och kokade två ägg, som jag iochförsej åt i morse, men än då..

Medan jag väntade på att poppisarna ska poppa och sen att äggen skulle koka (jag kan inte göra båda samtidigt utan att det går en propp), städade jag upp lite, sen mycket, jag la undan allt i lådor och i gadreoben och var jätteambitiös,, Fick en riktig städ noja,, Ville bara städa mer,, Men om man bor på mellan 15, 20 kvadrat eller vad det är, finns inte så mycket att städa. Så när jag var klar ville jag städa mer,, Men det fanns inget att städa,,
Oj, Den känslan eller erferenheten har jag inte ofta,, Vilja städa men inte ha mer att städa,, Kändes konstigt,,

Planer:
Grilla med Rasmus och Jessi ikväll
♥ Jobba imorrn
♥ Måndag: Köra Lille Ricky till Uppkörning på förmiddagen, köpa ett X- Box 360 Elit till honom, Sen jobba EM.
♥ Tisdag: Göra klart gadden på förmiddagen sen åka upp till Vänersborg och flyttstäda med Mia och Kim.
♥ Onsdag, Torsdag och Fredag: Jobba.
♥ Lördag, Söndag: Medeltidsmarknad i Lödöse, Gbg varv i Gbg (så klart) på lördagen och göra reklam för Vid Ljuda Os, Söndagen bara vara på Marknaden och antagligen repa..

Over and Out
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback