OMG vad söt,,

Måste bara säga,,

OMG!!!

Det var en man här och skulle checka in.. Och han hade en GÖR (med göteborskt G) söt 2 åring med sig,,
Inte konstigt att Rasmus blir livrädd när jag kommer i närheten av småbarn eller bebisar,,

Btw.. Snart Vid Ljuda Os!! Yay!!

Och Ytterligare en BTW som för övrigt betyder By The Way..
Jag såg min första fjäril i går när vi var i Varberg och flyttade på Mats..
Den var VIT!! Yay.
Vit = Lycklig sommar!!
Gul = Glad sommar.
Brun = Dålig/tråkig sommar..

Så jag blev så glad att jag frågade Rasmus och Mats vilken färg deras första fjärilar hade varit och de hade varit gula bådas..

Jossas var en död brun en,, Jag försökte muntra upp henne med att då räknas det inte men vad vet jag om det?
Hoppas hon får det bra i alla fall..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback