Återträff

Idag var det återträff med vid ljuda os, eller återträff är väl att ta i eftersom det är första träffen för året..
 Det var också uttagning för nya roller,, Om man vill, eller om någon är ny,,
Jag ville,,
Tänk att fått bli Karin..
Men jag är fast med Drottning Blanche,,
Eller fast och fast,, Jag gillar henne,, MEN,, Jag är ju inte inne förren efter en timme,,
Fast jag får bli glädjeflicka igen,, tihi,, Det är kul.. Och bara att vara med i Spelen är ju obetalbart och underbart..
Mats med dotter Sofia var med uppe, det hade varit kul om dom kom med.. Mats e go han,, Och Sofia är så söt..
Och jag har varit amitiös och skrivit en text till programbladet,, Hoppas bara Maritha godkänner det..

Jag lägger upp den här om ni vill läsa,,
Och gärna en komentar :)


"Äntligen Vid Ljuda Os igen!! Som jag har längtat!!

1 Maj då vi ses första gången för året är som en start på något nytt (även om i år är 15-de året vi spelar). Sen följer den intensiva rep månaden, premiär och föreställningar. Jag njuter av varje sekund av det hela. Enda som är lite synd är att man inte kan se spelet själv, men det är det värt! ;)

Det är min höjdpunkt under året. Jag fick frågan om jag skulle vara med i år igen.
Mitt svar?
Klart jag ska vara med! Enda saken som hade hållit mej borta är mitt eget dödsfall."

Fast det är ju förstås inte första gången jag är amitiös när det gäller Spelen i år..
Oj vad duktig jag varit..

♥Marknadsförnigsmöten
♥EdetMässan
♥Satt upp flyers och affisch på jobbet
♥Satt upp affischer på stan
♥Rivit kyrkan (hehe)

Todo:
Lördag Vikinga marknad i Älvängen 
Rep på Söndag :D (äntligen)

Over and out från jobbet  

BTW Tutan på jobbet är fortfarande hysterisk...

BTW Grattis Kela som blev Karin. Pussar på Dej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback