Åhh..

Måste bara säga..
I vårt fikarum,, Eller snarare i rökrummet hänger en vägalmanacka med halvnakna, vältränade karlar som gör något typidsk manligt,, Hmm,,
(För vilka var det som var manliga och var snickarna som Kim snackade om 1 maj?!?!?!)
Maj är det en kille som står och sågar i en planka,,
Och min påpekan och anledningen till att jag sitter här och skriver är att de här karlarna blir bara fulare och fulare!!
I alla fall fram till augusti,,, Då vänder det,, Hoppas bara jag jobbar kvar då så att jag får se de fina pojkarna också.. :-) 
Jaja.. Nu har jag öppnat min lucka så jag får sluta.

Måste bara påpeka att Kela blir planerad i massor även i skrivande stund!!
Mohahahaha :p
Och att du får ha det bäst i kväll. PÅ BALEN!!!
Din tur att ta facklan?
Jag blev ju inofficiellt utnämnd till balens fullaste förra året.. OMG,,
Jaja, Som sagt ha det bäst!!
Men Mig blir du inte av med.. Muhahaha!!
Jag kommer ju som jag sagt till dig och hälsar på ikväll.. Med kamera i högsta hugg =)

Over and out for now,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback