Fiskar och Kela..

Kela kom hem från Spanien idag!!
Vilken timing!
Jag var ju tvungen att ringa och vara lite hysterisk..*
 Saknar henne så!
Vi har ju inte setts sen Ljuda os..
Inte Drea heller för den delen..
Illa..


*Se föregående inlägg..


Vill bara berätta om Lördagskvällen, Vi drog ut och fiskade med Rasmus båt.
Rasmus, Jessi, Kristina, Benji och jag.
Det var helmysigt.
The score för kvällen var:
Benjamin - 3 Makrill
Rasmus och Kristina delad andraplats med 2 var.
Jessi fick 1.
Och jag fick...................................... Ingen...
Illa..
Jag luktade tydligen för mycket Schlonke..(Landbo på Öiska).
Detta sa de bara några timmar efter att ha sagt att jag avschlonkefierat mig..
Aja,, Trevligt var det ialla fall.. 

Ska ut och fiska i kväll i alla fall..

Over and Out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback