Torsdags äventyr

På torsdagen ringde Jessi vid 10 och tyckte att hon skulle väcka mig.

Jag höll med men tyvärr inte min kropp eller mina ögonlock som envisades med att falla ihop hela tiden... Illa...
I alla fall vi kom iväg till stranden nästan vid det planerade 11 snåret och la oss för att sola.
Sol och bad blev det, efter att vi vågade oss i. Kallt vatten var det i massor..
Men vi var tappra..
Efter en stund kom Becka ner och skulle ha simskola.
Sen ansåg vi att vi skulle hälsa på henne. Sagt och gjort.
Roligt förresten att hennes lillebror inte kan bestämma sig om jag kommer bitas eller ej,, Om han ska vara rädd eller inte.. :)

Jessi och Becka lyckades i alla fall övertyga mig om att simborgarmärket är en bra grej att ta.
Och det kunde jag väl hålla med om..
Fast sen kom ju hindret med det kalla vattnet..
Jag stod där på stegen och mesade mig..
Då kom en liten unge som hade varit med i simskolan innan och sa att om jag inte hoppade i nu skulle hon skvätta,,
Illa,,
Sadist unge..

Men jag kom i efter en stund och simmade mina 200 meter, helt manet fritt!!





Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback