Tiden kommer och går..

Oj vad snabbt tiden går!!
Bara tre veckor till Gotland!!
OMG!!
Lika långt till Gotland som det har gått sedan Vid Ljuda Os..


Men på tal om teater var jag och var statist i Ulf Malmros nya film Bröllopsfotografen i tisdags :)
Det var kul. Jag skulle sitta och titta konstigt på Tuva Novotny.. :)
Men vad smal hon var!!
Inte konstigt kanske, vid lunchen tog hon halva mot min potion och lämnade mer än halva..
Fast hon var en riktigt go tjej,, Satt med vid bordet på lunchen och satt och snackade,,
Jag gillar henne, hon e en duktig skådespelerska!

Tuva Novotny

Här är en bild som jag tycker är mycket beskrivande för Ulf Malmros..
Klockren!

I alla fall..
Inspelningen ägde rum i Vargön och jag sov hos mamma och pappa måndag till tisdag.
Fick Rödspätta hemma!!
YAY!! Gott,,

I alla fall, på morgonen skulle jag vara på Vargön klockan 8.
När jag åkte förbi Saab vid 5 i halv 8 var det säkert 10 saabar som stod på kö att få åka in på vägen till fabriken..
Helt hysteriskt..
Lite så att jag undrade om man skulle bli lynchad om man som jag kom i en BMW och skulle jobba på Saab.
Som både Jossa och Charlotte har ju Volvo..

Skön bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback