Kontrakt!!!

Jag och Rasmus var och skrev på kontraktet till VÅR lägenhet idag!!
På poseidon på linnegatan..
Hon tanten var jättetrevlig, och gav oss bra information och satt och skämtade och så..
Vi fick en massa reklamgrejor också..
Ω En tygpåge (med Poseidons emblem på, fast det var det på allt så det skriver jag inte från och med nu)
Ω Två nyckelringar, kapsylöppnare/ 5a till kundvagn.
Ω Två jättefina pennor som var jättesköna att skriva med.
Ω 4 Påsklämmor,, (De tyckte jag var roligast..)
Ω Brandfilt och Brandvarnare..

Nu på kvällen har vi varit hos Benjamin och spelat dator,,
Benji och Rasmus lanade Age of Empires. De tyckte att jag skulle göra det med,,
Det ville inte jag.. Jag har aldrig spelat det förut och dessutom hur nördigt är det inte att lana?

Benji satte mig i alla fall framför datorn och satte på tutorial.. (Lär dej spela programet)
Jag satt och plågade mig i nån knapp timme innan jag gav upp och spelade Sims 2 istället =)..

Jag vet att bloggen är lite tråkig utan bilder men min kamera är sönder..
Har dock lagt bud på en på tradera, så vi hoppas jag vinner den budningen..
Det var en röd Samsung..
Alla som känner mig känner till att jag gillar Samsung,,
Jag har ju två Samsung mobiler som fungerar jättebra!

Fortsättning på Fredagsvel kommer, jag lovar,,

Inte ikväll men hyfsat snart..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback