Fredagsvel.

På fredag förmiddag behöver jag väl inte säga att jag var ganska seg..
Men jag pallrade mig upp och åkte in till stan och hem till mig i Kålltorp.
Där jag somnade..
Jag skulle ju in för att städa och rensa i mina kartonger som just nu står i min hyresvärds vardagsrum..
Känns inte jättebra..

Dessutom ska jag ju flytta!!!

Med Rasmus!!!

Därav att jag skulle rensa..

Men ialla fall, satte mig och tittade på "bring it on".
Alla säger jämt att jag ska se den eftersom jag varit cheerleader och allt..
Den var helt ok men väldigt förutsägbar..

Fick ett sms av Kela mitt under filmen.. Klockan var väll halv 10 eller nått..

"Rockbaren ikväll jen."

Nej tänkte jag, alldeles för trött och lite för bakis..
Så jag fortsatte helt lungt att titta på flmen.

Precis när den var slut ringde hon och ansåg fortfarande att jag skulle med till Rockbaren..
Det var Kela och Drea,,
Jag har ju inte träffat dem sen Ljuda os..
Så ok,, Jag drog på mig ett par jeans och min Loke - tröja och gick ner till vagnen..

När jag satt på vagnen ringer Kela igen och säger att de inte kommer in..

Jag trodde inte kommer in till stan.

Hon menade Rockbaren.. De var för små.. Huhahaha..

Jag fick för mig helt plötsligt att skicka ett sms till Syster yster Mia.

"Hej syster.
Är du i sverge än?
Jag har stora grejer att berätta!
Puss"

Precis då (sa hon senare) satt hon på toa och tänkte att Jennifer borde jag ju ringa,,
Det har jag inte gjort sen jag kom hem,,
Så gick hon till sin mobil och där fanns ett sms från mig!

Hon ringde upp.

"Heeej" svarade jag.
"Hej, är du gravid?" hälsade hon utan krusiduller.
"Nej, vi har fått lägenhet!!!"
"Åh grattis!!"

Nu måste jag jobba säger vi..
Fortsätter senare,,

Over and Out.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe jaa , kaffe är gott =D

2008-07-16 @ 09:28:51
URL: http://neoamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback