Fredag..

Sitter på jobbet och är jättetrött,,
Har en pojkvän som tycker jag är ett element och tjicklas,,
Lite svårt att sova om han vider sig om man råkar andas på honom,,
Men jag älskar honom så.. Även om han inte riktigt tror på mig när jag säger det,,
Fast det gör han nog,, :)
Ska göra studieuppehåll och behöver jobb och lägenhet i götet..

Ljuda os snart.. =) eller lite i alla fall.. Har suttit och vikt ca 100 fliers idag,,

Vill ha jobb,, Har fått massor av jobb på stena,, 8 pass tror jag,, WOW,, Pengar,, Betala hyra,,
Vill inte bo i Vbg,, Vill till Gbg,,, Nu,, 5300 för en tvåa på 60 kvadrat i olskroken,, samma adress som Bring it on Tatoos,, Omen och öde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback