God Jul!!

Jaha! Då vart det jul igen..
Men den dyker ju upp varje år..
220 dagar till Medeltidsveckan 2009 idag!!
Ja, jag vet, inte jätte jämnt men lite i alla fall.. ;p

Jag eldade för familj och vänner idag..
Poi :) Hela jag bara ryser när jag tänker på ljudet av de brinnande poien som flyger runt min kropp...
Hur hela världen bara försvinner och man bara är... Är ett med den sjärnklara natten, med elden, med naturen.. Innan lampoljan tar slut så att man måste släcka poisarna.. :p

Men idag.. Jag kände att det var dax..
Jag provade på fakir för förstagången.. Oj, vilken känsla!!
Inget avanserat.. Bara eldade på handen och armen.. Så min arm är ganska hårlös XD
Defenitivt nått jag ska leka med mer!!
Mamma sa att hon fick gråa hår som jag höll på så hon gick in, men Tommy tyckte att jag var jättetöff.. Och sa att det var kreaktivt att tycka att lampolja luktar gott :p

Mer eldiga jular åt folket!!

Nån som har en eldslukarfakla över till mig?
Billig? :D

Over and out

Kommentarer
Postat av: maria

Hej sys.. kollade din blogg nu, har inte läst den sen du gav blod. Du har helt missat berätta hela väsk-incidenten ju.. Ja e inte mycket bättre jag när jag får panik.. haha, berättar vid tillfälle.. :0) ha de bäst så länge. puss

2008-12-27 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback