Söta människor

Idag har präglats av söta människor och effektivitet,
trotts eller på grund av att jag inte haft något att göra.

Först ringde jag fler bollar i luften (www.flerbollar.com) och bad om ett nytt papper med skötselinstruktioner till mina eldpoi eftersom när jag skulle skutsa Kela och hennes hund Sally tyckte nån att det där pappret låg ju i vägen och skräpade.. Sedan dess har jag inte sett röken av den.. Instruktionen alltså..
Så han på Fler bollar sa att han skulle skicka en ny om han fick min adress.
Goding..
Och så sa han att om jag skulle använda dem innan jag fått instruktionen så skulle jag se till att ha en fuktig trasa eller handduk i närheten och verkligen kväva elden,, Fast det visste jag ju redan,, :)

Iallafall,, Sedan gick jag in på www.eldsjal.org och anmälde intresse för medlemskap.
Jag pratade ju med en kille nere på Gotland..
Hoppas bara att man inte behöver besöka ett event,,
De finns typ bara i Stockholmsområdet eller Skåne typ..
Aja..
Det ordnar sig..

Nu ska jag nog åka hem till Kålltorp snart.. Och packa..
Ska ju flytta om bara 2 veckor!!
Yay.. Snart!!
Tiden bara rymmer som innan Gotland..
Det var hur lång tid som helst kvar men så plötsligt var det slutet av juli och så blev det augusti och sen åkte vi!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe oki , men jag åt typ frukost , lunch , middag..annars äter jag bara middag , så var väl därför och att ja inte simmade/cyklade som gjorde att ja gick upp :P

2008-08-19 @ 21:18:54
URL: http://neoamon.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria "Mariatjuh"

Välkommen till Eldsjäl! :) Det tar säkert inte länge innan en snäll fadder accepterar dig på hemsidan för det är inget krav på att vara på event. Huvudsaken är att man brinner (!) för det man gör. Leta gärna upp mig när du väl är där, så har jag en till att smida medeltidsplaner med till nästa år :)

Kram/ Maria

2008-08-25 @ 22:59:28
URL: http://the365daysofmaria.spaces.live.com
Postat av: Anna footfalls

Hej! Maria pratade om dig.

Så jag måste bara säga att det är jättemånga som är aktiva i göteborg, jag ska själv flytta dit inom en snar framtid (så fort jag fått ett jobb).

Så att ta dig till eldsjälsträffar borde inte alls vara särskilt svårt, snarare tvärt om och jag tror du kommer tycka det är väldigt trevligt också. Det är mycket roligare att leka och elda tillsammans än själv :)



Eldsjäl är ju ett nätverk för alternativ konst så det som vi satsar på i slutändan är att folk träffas och leker tillsammans. Du behöver inte komma på träffar för att kunna bli medlem men du kommer inte få ut så mycket utav nätverket ifall du inte träffar någon alls heller.. :)

Hoppas du blir faddrad snart, kram!

2008-08-26 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback