OS!

Alltså,, Sitter på jobbet med radion på hög volym..
Anledningen är att Gabor och Adam sitter och tittar på OS på hög volym på både tv och live på datorn..

Suck, de är sådanna sportnördar!!
Sitter med ögon som stora tefat som ömsom jublar eller buar unisont..

Grr..

Jag tror att det fanns en anledning till att Grekerna bara hade OS var fjärde år,,
Inte varannan.. Vinter/sommar OS..
Jag menar det finns inte ens några fina pojkar i trikå som åker konståkning..
*host Evgeni host*


Nu vill jag få gå..
Sista ölbåten ikväll..
Och om jag kommer iväg för sent kommer Rasmus redan vara jättefull när jag kommer..
Och alla andra med för den tiden..
Och jag måste gå tvärs över hela Brännö..

Fast jag sprang iväg på lunchen och inhandlade 2 Varm och Kall till båtresa och gång..

Som proviant ungefär och så slipper jag vara så hopplöst efter och inte komma till ölbåten nykter..


Nu lät jag som en  alkis igen,,
Illa,,
Men nej,, Jag tycker bara att det är b att komma till en fest nykter när alla andra är lagom berusade redan..

Hehe..

Bengt tog ett gott initiativ och stängde av TVn..
Victory!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Fia

därför jag inte dricker eller gillar sport - det är överskattat ;)

2008-08-15 @ 18:50:45
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback