Måndag,, Morgon till eftermiddag

Idag vaknade jag jättepigg!!
Undrar hur med tanke på att jag inte har sovit inatt..
Jag låg och vred och vred mig,,
Imorse såg jag varför..
Fullmåne..

Idag har jag varit jättehysteriskt övertrött och spillevinkig..
En kopp kaffe gjorde ju inte saken bättre..

Jag har för övrigt suttit med min dator på och lyssnat på Loke, Jauvet, Ledu Lekare, Cirkus Miramar och Noice hela dagen!!
YAY!!

Pratade med Momo nyss..
Hon sa att Bosse hade återhämtat sig jättemycket och fint sedan jag varit uppe =)
Att bara att jag suttit och pratat med honom, givit honom kramar och bara lett åt honom fick honom att komma långt ur depritionen!

=D

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback