Måndags kväll

Pia skickade hem oss (mej och pojkarna) vid 19:05 igårkväll..
Illa tänkte jag..
Båten går ju 19:15.. Kommer jag aldrig hinna..
Men så gick jag in på västtrafiks hemsida och dubbelkollade..
SOMMARTABELL!!
YAY!!
Båten skulle inte gå förren 19:30..

Men det är sommar och jag skulle hitta parkering på Slatholmen..
Jag hittade en men när jag hade tömt bilen på två väskor, en påse och jacka såg jag en skylt med en gubbe i rullstol..
Handikappsparkering..
Illa!!

Skulle jag hitta en ny,, Fick åka enda ut till Aspholmen..
Missade båten med typ 4 minuter..

Åh..

Så jag ringde Älskling och han sa att han kunde ta båten och komma och hämta mig =)
Sötis!!

Iallafall sa han att jag skulle gå tillbaka ut till Aspholmen och ställa mig och vänta..
Vilket jag gjorde..

Då tog jag fram mina poi och övade =)
Poi in my heart..

Iallafall i Kungälv träffade jag ju TRiX och då tog jag mod till mig att fråga Martin om några konkreta Poitips..
Och han berättade lite om "plan" och så visade han några, som när han gjorde dem, rörelser som såg jättelätta ut..
Men så är han ju bäst också XD
Iallafall så visade han en som var en blandning två triks som jag kunde,, Men att blanda dem var mer eller mindre omöjling..
Så visade en tjej på Gotland (Jennie om jag inte minns helt galet) hur man gjorde igen och jag provade..
Donk, donk sa det i mitt huvud..
Aja.. Gav upp för den gången i väntan på tillnycktring =)..

Men i går för att återgå till gårdagen.
Jag provade det där trikset igen och det sa donk, donk i huvudet igen.. Och på låren, och på rumpan, och på näsan..
Men jag gav inte upp!!
Och hör och häpna!!
Jag lyckades!!!!
WOW och YAY imassor!!
Vilken känsla det blir när man klarar något nytt och svårt!!
Jag stod där med min TRiX tröja, på parkeringen ute på Aspholmen med ett stort leende på läpparna och poiade!!
Lycka!!

Sen kom Rasmus!! =)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: andrea

Härligt :)

2008-08-19 @ 13:10:40
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback