Lista (jauvet att jag e dålig men jag dör av uttåkning..)

Ta och lista dina 20 första killkompisar i den ordning som de kommer upp på din telefonlista
Jag tar telia mobilen.

1. Anders
2. Andreas
3. Andree
4. Andrew
5. Andren
6. Atterskog
7. Benjy
8. Mats
9. Eken
10. Henke
11. Jerri
12. Jim
13. Pelle
14. Kim
15. Johan
16. Jonthe
17. Kråke
18. Ludde
19. Magnus M
20. Marcus

Har du pussat nummer 7? Japp.

Känner du nummer 16? Har känt,, Innan.. Då när jag var liten..

Bästa minnet med nummer 9? Ingen aning... Alerocken antar jag..

Hur är vänskapen mellan 6 & 7? Ganska bra, den var väll bättre på gymnasiet...

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram? Ja, det är självklart. Jag kramar de flesta av mina vänner.

När ska du träffa nummer 4? Ikväll antagligen.. Min hyresvärd
Är nr 5 söt? Ja,, haha,, Eller hur Kela?
Vad är det bästa med nummer 20? Glädjespridare,, Vet inte,, Känner honom inte,,

Första intrycket av nummer 16? Hög?
Hur länge har du känt nummer 12? Sommaren typ.. Rasmus kompis.
Hur träffade du nummer 3? På Gotland förra året..

Har du träffat nr 6 den senaste månaden? Nej, sist var på studenten.. :(

Har du varit i nr 11s hus? Nej, men jag är bjuden dit med stående inbjudan
När är nästa gång du ska träffa nr 15? Åh jag vet inte,, Han dyker upp lite var som.. 1Maj om inte annat,,
Är du vän med nr 8? Ja definetivt..
Skulle du kunna gå ut med nr 19? Nej, det är ju min tatuerare

Vad snackar du och nr 10 mest om? Har inte snackat på evigheter..
Har nummer 14 ett förhållande? Nope.

Har du velat slå nr 12 i ansiktet? Nej, Bara i Wii boxning

Hur träffade du nr 11? Genom Christel
Vad har nummer 1 för favvo mat? Vet inte.. Stark thai?
Vem är roligast? Nr 13 definitift

Vem är tystast? Nr 3 tror jag..
Hur träffade du nummer 2? Pelarn..
Vad skulle du göra om du aldrig träffat nummer 18? Det hade inte spelat någon större betydelse för mitt liv.. 
Vad skulle du göra om nr 12 började dejta dej? Skrattat

DU är utmanad, gör nu samma sak i din blogg (är du kille, lista dina 20 första tjejkompisar)

Over and out
(ni får skylla på Drea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback