I Gotlands medeltid!

Loke spelar, Jauvet har teater föreställningar, TRiX är underbara!!!

Sommaren 06 var Kolla Kolla, Peggy och Chokladcigg,,
Vid ryrsjön,,

Sommaren 08 har präglats av mycket men som jag just nu ser det är det att jag fått lägenhet med min Rasmus, jobb och Medeltidsarrangemang,,

Medeltidsveckan är min 5 "festival" i år!!

Lödöse medeltidsdagar,
Ale Vikinga Dagar,
Kungahälla Medeltidsdagar,
Medeltidens Värld i Götene,
och självklart Medeltidsveckan på Gotland.

Denna sommar är också mycket präglad av TRiX, eller gycklargruppen TRiX (se föregående inlägg)
 

Men nu måste jag ner och äta,,
Men på söndag kommer jag hem igen och då kommer jag göra en fullständig uppdatering av årets Bästa Vecka!!!

Ps Jag var uppe på scen med TRiX i dag!!!!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback