Hmm..

En liten fundering bara innan jag fortsätter med min Gotlandsredovisning..

Vart tog all tid vägen?
Tiden för mina vänner?
Sitter och läser deras bloggar, (det är det vår komunikaton reducerats till) och ser ensamhet och tron att de inte betyder nått,,

Ni Betyder Mest!!

Vad hände med att hänga på spelplatsen, Ryrsjön eller hos Kela dynget runt?
Sommaren 06?
Kolla Kolla, Peggy och Chokladcigg?

Jag har inte varit på spelplatsen sen sista speldagen..
Eller ja,, Morgonen efter då jag vakande upp där jag somnat,,

Fast inte så heller..
Vad har hänt med Vid Ljuda Os?
Poff så var det borta..
Ett helt år till nästa..
Känslan hann inte änns infinna sig..
Har det något med att göra att detta år var det första jag inte hade ny roll?
Körde jag på rutin?
Nee..
Vill inte tro det..

Och vad är det med att vakna tio i fem på morgonen första dagen efter semestern och vara pigg?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: andrea

jag vet inte heller vad som hände. jag saknar peggy.

jag saknar chokladcigg, ryrsjön, kolla kolla och spelpltasen.

2008-08-13 @ 14:56:53
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback